درخواست سفارش طراحی کاراکتر

درخواست سفارش طراحی کاراکتر

طراحی کاراکتر برای گروه های سنی مختلف

سفارش طراحی کاراکتر برای گروه های سنی مختلف انجام می پذیرد. در ابتدایی ترین قسمت باید گروه سنی مخاطبین سفارش را به دقت مشخص کرد. کاراکترهای کودکانه با کاراکترهای دیگر تفاوت های اساسی دارند.
ویژگی های سفارش طراحی کاراکتر برای هر گروه سنی را میتوان این گونه دسته بندی کرد.

کاتالوگ

ویژگی های طراحی کاراکتر کودکانه:

برای طراحی کاراکتر کودکانه باید بیشتر بر روی صورت کاراکتر تمرکز کنید. کاراکتر سه بعدی بهترین گزینه برای کودکان است. این کاراکترها صمیمیت بیشتری برای بچه ها ایجاد می کنند. در ساخت این کاراکتر ها رنگ لباس نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. کودکان معمولا به حالت چهره کاراکترها و نوع و رنگ لباس آن ها بیشتر توجه می کنند.

ویژگی های طراحی کاراکتر مخصوص جوانان و نوجوانان

ویژگی های سفارش طراحی کاراکتر برای جوانان و نوجوانان نیز دارای ویژگی های مهم زیر است. شکل و اندازه و رنگ لباس نیز در سفارش طراحی کاراکتر ویژه نوجوانان نیز بسیار اهمیت دارد. در واقع لباس شخصیت ها میتواند تکمیل کننده کاراکتر و خصوصیات اخلاقی آن ها باشد. لباس یک شخصیت حتی بخشی از پیام اصلی را به مخاطبین انتقال می دهد. پیام اصلی یک برنامه و تبلیغ مهم ترین چیزی است که یک نوجوان به دنبال کشف آن در کاراکتر نمایش داده شده است. ویژگی خیال و رویایی بودن کاراکتر نیز برای یک نوجوان و جوان بسیار هیجان انگیز و جذاب است. این سن مهم ترین زمان برای شکل گیری ذهن نوجوانان است و آن ها بیشتر به دنبال شخصیت های قهرمان رویایی دنیای خود هستند. کاراکتر قهرمان در این سن بسیار مهم است و نوجوان بر روی آن تمرکز بیشتری دارد.

ویژگی های طراحی کاراکتر مخصوص میانسالان

ویژگی های طراحی کاراکتر مخصوص میانسالان نیز به صورت زیر دسته بندی می شود:
میانسالان به دنبال کشف پدیده های مثبت و کاراکترهای واقعی هستند. یک کاراکتر کاملا خیالی شاید برای میانسالان هیچ جذابیتی نداشته باشد. باید سفارش طراحی کاراکتر مخصوص این سن، با دنیای واقعی این افراد قرابت بیشتری داشته باشد.

کاتالوگ

ویژگی های کاراکتر سه بعدی

هدف از ایجاد کاراکتر سه بعدی برندینگ و ساخت یک هویت مستقل برای بازاریابی می باشد. به طور کلی کاراکتر سه بعدی از نوع دو بعدی جذابیت بصری بیشتری برای مخاطبین دارد. به همین جهت کاراکترهایی که نسبت به نمونه های دیگر از امتیازات بیشتری برخوردارند، جذابیت بیشتری برای مخاطبین ایجاد می کند. اما حقیقت این است که طراحی این نوع کاراکترها نیاز به برنامه ریزی و هزینه های بسیار زیادی دارد. به همین جهت باید از آن ها در مسیر ساخت تبلیغات پر هزینه تر استفاده کرد. برای سفارش طراحی کاراکتر سه بعدی باید ویژگی هایی مثل سن مخاطب و سلیقه او و نوع برنامه تبلیغاتی را در نظر گرفت.

نحوه ایجاد کاراکتر سه بعدی

جذاب ترین بخش متن در واقع ایجاد یک کاراکتر سه بعدی جذاب است. نحوه ایجاد این کاراکتر از مهم ترین بخش های مقاله امروز است. این کاراکتر امروزه برای افراد زیادی جذابیت دارد. به طوری که ساخت این کاراکتر حرفه ای در نهایت نتایج بسیار عالی را برای کسب و کار شما ایجاد می نماید. بازاریابی حرفه ای نیاز به برنامه ریزی دقیق و پی ریزی بخش های خاص در کاراکتر سازی دارد. در صورتی که این کاراکتر سازی به بهترین نحو انجام پذیرد، در سطح بازاریابی و جذب مشتری به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد.

در ساخت کاراکتر چند بعدی باید از نرم افزار های خاصی استفاده کنید. مهم ترین و بهترین نرم افزار برای ساخت این کاراکترها برنامه 3d max است. این برنامه از ویژگی هایی بسیار ایده آل برخوردار است و فضایی بسیار عالی برای ساخت یک کاراکتر جذاب ایجاد می نماید. پس از تهیه این برنامه حرفه ای و بروزرسانی آن باید نحوه فعالیت حرفه ای و کاراکتر سازی را بیاموزید. برای این کار می توانید از انواع برنامه های حرفه ای آموزشی کاراکتر سازی استفاده کنید

نکات مهم سفارش طراحی کاراکتر

رنگ های موثر بر روی سفارش بر اساس موقعیت و نیاز مشتری تعیین می شوند. برای یک طراحی حرفه ای نیاز است که از رنگ ها برای جان بخشی به شخصیت ها استفاده شود.
باور منفی وجود دارد که شخصیت های منفی همیشه باید رنگ های تیره ای را به خود اختصاص دهند. در حالی که در جدیدترین طرح ها و کاراکترها از رنگ های روشن و زیبایی برای ساخت انواع شخصیت های منفی و خاکستری استفاده می کنند. این کار سبب افزایش میزان جذابیت این کاراکترها در طی سال های اخیر شده است.
غیر از رنگ های متفاوتی که برای شخصیت سازی و کاراکتر سازی استفاده می شود، به موارد مهم دیگری مثل اندازه خطوط باید توجه شود.
معمولا از خطوط درشت تر برای ساخت کاراکترها استفاده می شود. این خطوط هویت کاراکترهای ساخته شده را به خوبی به شما نشان می دهد.
خطوط قوی و استوار برای میانسالان، خطوط قابل انعطاف و نرم برای کودکان و خطوط میانه نیز برای سفارش طراحی کاراکتر نوجوانان بسیار مناسب هستند.
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *